Vraag & antwoord: afgelaste voorstellingen

Mijn voorstelling of concert is verplaatst naar een nieuwe datum

  • Blijven mijn (e-)tickets geldig?
    Om onduidelijkheden te voorkomen, sturen wij je nieuwe (e-)tickets toe. Je digitale tickets zijn ook eenvoudig terug te vinden in Mijn account. 
  • Wordt mijn reservering in restaurant Lucebert ook verplaatst?
    Je reservering wordt geannuleerd en we nemen telefonisch contact met je op voor een nieuwe reservering.

Ik heb gekozen voor een digitaal tegoed

  • Hoe lang blijft dit geldig? 
    Het digitale tegoed blijft twaalf maanden geldig. Je kan het op die manier voor een volgende aankoop gebruiken. Maak je binnen de twaalf maanden geen gebruik van het (volledige) tegoed? Dan storten we de waarde alsnog terug op je rekening. 
  • Waar kan ik de hoogte van mijn tegoed terugvinden? 
    Je ontvangt het digitale tegoed met unieke code via e-mail. In deze e-mail staat de hoogte van je digitale tegoed vermeld. Als je een deel van je tegoed hebt gebruikt, kun je bij de Ticketservice informeren naar het resterende bedrag. We doen daarnaast ons best op korte termijn het digitale tegoed zichtbaar te maken in je persoonlijke account. 

Ik heb gekozen voor donatie van mijn tickets(s)

  • Waar gaat mijn donatie naartoe? 
    Driekwart van de donatie (75%) komt ten goede aan het gezelschap van het afgelaste evenement, het resterende donatiebedrag wordt aan Theaters Tilburg gedoneerd. In enkele gevallen zijn er afwijkende afspraken gemaakt hierover.  

Ik heb gekozen voor restitutie van mijn ticket(s)

  • Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour op mijn rekening? 
    We storten het aankoopbedrag binnen vier weken, nadat je het formulier hebt ingevuld, terug op je rekening. We doen dit op het bij ons bekende IBAN-rekeningnummer, ingevuld in genoemde formulier. 
Vraag & antwoord: afgelaste voorstellingen