Plan je bezoek

Vanaf het moment dat je tickets gaat bestellen voor een middag of avond in een van onze zalen, tot het moment dat je thuis de sleutel weer in je voordeur steekt: we maken je bezoek zo prettig en onbezorgd mogelijk.

Bestel je tickets

Via onze website bestel je snel en eenvoudig je tickets. Je ziet direct of er op de door jou gekozen rang nog voldoende plaatsen beschikbaar zijn en welke stoelen je kunt kiezen. Maak je bezoek compleet en reserveer ook direct een tafel in restaurant Lucebert of bestel andere extra’s zoals een inleiding of nagesprek. Voor wie liever niet online bestelt, is het uiteraard ook mogelijk om contact op te nemen met de Ticketservice, onze medewerkers helpen je graag.

Betalingsmogelijkheden

Op onze website kun je betalen met iDEAL, creditcard (VISA of Mastercard) of met de PODIUM Cadeaukaart. Wanneer je tickets wil betalen met het tegoed van de Meedoenregeling kan dit, op vertoon van je ID en klantnummer van de Gemeente Tilburg, alleen aan de balie van onze Ticketservice. Het is helaas nog niet mogelijk online met de cadeaubon van Theaters Tilburg te betalen. Wel bieden we je de mogelijkheid deze, na je online bestelling, op een later moment alsnog in te leveren bij de Ticketservice

Ontvang servicemails

Soms zit er wat tijd tussen het bestellen van de tickets en het daadwerkelijke bezoek. Om een aantal dagen voor je bezoek een reminder te ontvangen via de mail, kun je je aanmelden voor onze servicemails. Hierin communiceren we de begin- en eindtijd, of er een pauze is of niet en extra’s die we bieden rondom de voorstelling. Ook als er in en om onze gebouwen iets speelt, zoals werkzaamheden, wijzen we je hierop. Je voorkeuren pas je eenvoudig aan via dit formulier.

Je tickets

Je ontvangt je bestelde tickets via e-mail. Je kunt deze zowel geprint meenemen, als rechtstreeks vanaf je smartphone laten scannen. Je kunt er ook voor kiezen om papieren tickets toegestuurd te krijgen. We rekenen daarvoor € 3,50 per bestelling.

Ben je onverhoopt je bestelde tickets kwijt? Je kan deze hier eenvoudig opvragen.

Route & parkeren

Theaters Tilburg is uitstekend te bereiken met de fiets, het openbaar vervoer en de auto. Er zijn drie gemeentelijke parkeergarages op loopafstand van ons gebouw: parkeergarage Schouwburg, Emmapassage en Koningsplein. Daarbij vind je links onder de entree van de concertzaal de ingang van een gemeentelijke fietsenstalling. Voor openingstijden, beschikbaarheid van invalide-parkeerplaatsen en tarieven verwijzen je naar www.tilburg.nl.

Houd op donderdagavond en zondag rekening met drukte vanwege koopavond en -zondag. Houd er ook rekening mee dat de gemeentelijke fietsenstalling met hun openingstijden

• Druk op 'Grotere kaart weergeven' (linksboven in de kaart) om je actuele route eenvoudig te bepalen. Of gebruik hiervoor 9292.nl

Servicetoeslag

Wanneer je tickets koopt voor een van onze voorstellingen of concerten, betaal je een servicetoeslag. De hoogte hiervan kan per voorstelling verschillen, en staat altijd expliciet vermeld bij je aankoop en op je bestelbevestiging. Voor theater- en concertseizoen 2019/2020 geldt dat de reguliere toeslag € 3 is. Koffie, thee en bronwater in de pauze zijn hiermee inbegrepen in de ticketprijs, alsmede het gebruik van de garderobe. Is er geen pauze, dan geldt de gratis consumptie voor aanvang van de voorstelling.

• Voor seizoen 2018/2019 geldt dat de in de toeslag inbegrepen koffie, thee en bronwater zowel voorafgaand, in de pauze als na afloop genuttigd kunnen worden. 

Toegankelijkheid

In al onze zalen is er een aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Deze zijn niet te reserveren via onze website. Mocht je er gebruik van willen maken, verzoeken we je daarom contact op te nemen met de Ticketservice. Ben je slecht ter been? Houd er dan rekening mee dat de lift in de schouwburg niet op de balkons uitkomt. In de concertzaal en studio zijn alle plaatsen per lift te bereiken.

Voor slechthorenden biedt Theaters Tilburg verschillende mogelijkheden. We beschikken over een radiofrequentiesysteem in als onze zalen, en bieden extra hulpmiddelen indien nodig. voor gasten met een gehoorapparaat voorzien van een FM-frequentie zijn die niet benodigd, in andere gevallen kun je gebruikmaken van ontvangen met een halslus of hoofdtelefoon. Deze zijn verkrijgbaar bij onze servicebalies.

Een van onze gasten filmde zijn bezoek aan de concertzaal vanuit rolstoelperspectief. Heb je ook tips? Laat het ons gerust weten!

Wij staan voor hoge kwaliteit

We vinden het belangrijk dat een bezoek aan Theaters Tilburg tot in de puntjes verzorgd is, en zetten ons daar elke dag weer voor in. Mocht je bezoek niet aan die kwaliteitsstandaard voldoen, dan horen we dat graag. Op die manier kunnen we ons blijven verbeteren!

Als een voorstelling of concert niet aan je verwachtingen voldoet, kun je gebruikmaken van onze kwaliteitsgarantie Nieuwe kans. Meld je in de pauze bij onze servicebalie, en ontvang het aankoopbedrag retour in de vorm van een tegoedbon. Uiteraard kun je daarna niet meer plaatsnemen in de zaal. Voorstellingen en concerten zonder pauze zijn uitgesloten van deze regeling.

Plan je bezoek