FAQ verplaatsingen & annuleringen

Mijn voorstelling wordt verplaatst, blijven mijn (e-)tickets geldig?
Om onduidelijkheden te voorkomen, sturen wij je nieuwe (e-)tickets.

Ik kies voor een digitaal tegoed, hoe lang blijft dit tegoed geldig?

Je tegoed blijft 12 maanden geldig. Maak je binnen die 12 maanden geen gebruik van je tegoed, dan storten wij de waarde alsnog terug op je rekening.

Waar vind ik de hoogte van mijn digitaal tegoed terugvinden?
Het digitale tegoed met unieke code ontvang je via e-mail en staat opgeslagen in je gastaccount in onze kaartverkoopsystemen. Je kunt ook altijd telefonisch informeren naar de hoogte van je tegoed.

Ik wil de waarde van mijn ticket(s) gebruiken om ambassadeur te worden, wat zijn de voordelen als ambassadeur?
Alle voordelen die je als ambassadeur van Theaters Tilburg krijgt (o.a. korting), kun je op deze pagina terugvinden.

Ik wil de waarde van mijn ticket(s) teruggestort krijgen op mijn rekening, wanneer ontvang ik het bedrag?

Nadat je het formulier hebt ingevuld, storten wij het bedrag binnen 4 weken terug op je rekening. Vergeet niet het juiste IBAN-rekeningnummer te vermelden.

Ik wil meerdere mogelijkheden toe laten passen, kan dat?
De keuze die je aangeeft in het formulier geldt voor de waarde van alle tickets die je voor een voorstelling of concert hebt. Wil je meerdere mogelijkheden toe laten passen – wil je bijvoorbeeld een deel doneren en een deel teruggestort krijgen – dan nemen we daarover graag contact met je op. Maak in dat geval gebruik van de optie om teruggebeld te worden.

Mijn voorstelling is verplaatst, wordt mijn reservering bij Lucebert automatisch mee verplaatst?
Je reservering wordt geannuleerd en we nemen telefonisch contact met je op voor een nieuwe reservering.

Wat als ik vergeet te reageren, wat gebeurt er dan met mijn aankoopbedrag?
Bij verplaatsing: Indien we na 10 dagen nog geen reactie van je hebben ontvangen, gaan we er van uit dat je naar het event op de nieuwe datum komt. 

Bij annulering: Indien we na 10 dagen nog geen reactie van je hebben ontvangen, krijg je automatisch een digitaal tegoed.

FAQ verplaatsingen & annuleringen