Veelgestelde vragen

Hieronder staat een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag (of een vraag die er op lijkt) er niet tussen, neemt u dan contact op met InfoService & Tickets via 013 543 22 20.

Mijn account

Ik ben mijn inloggegevens vergeten, wat moet ik doen?
Klik op 'Inloggegevens vergeten?' op onze homepage. U vult uw e-mailadres in en ontvangt een per e-mail een link van ons waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres en/of wachtwoord?
Log in met uw bestaande gebruikersnaam (uw e-mailadres) en wachtwoord, vervolgens kunt u bij uw persoonlijke gegevens uw e-mailadres, wachtwoord en/of adresgegevens veranderen.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van Theaters Tilburg?
Hiervoor kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief en servicemail. U kunt uw communicatievoorkeuren aangeven in uw account. Nog geen account? Dan kunt u er hier een aanmaken. 
 

Bestellen

Hoe bestel ik tickets?
Klik hier voor meer uitleg over het online bestellen van tickets. Alle ticketprijzen zijn incl. servicetoeslag en administratiekosten.

Hoe bestel ik een serie of cursus?
Klik hier voor meer uitleg over het online bestellen van series en/of cursussen.

Hoe bestel ik een inleiding/nagesprek?
Nadat u uw stoelen heeft geselecteerd, krijgt u automatisch de mogelijkheid om extra's zoals inleidingen bij te bestellen. 

Kan ik met een papieren bestelformulier bestellen?
Dat kan, u kunt hier een bestelformulier downloaden.

Hoe bestel ik een annuleringsverzekering?
In uw winkelmandje kunt u eenvoudig een annuleringsverzekering bestellen. U hoeft alleen maar een vinkje te zetten. De annuleringsverzekering geldt voor alle tickets op uw factuur en kost slechts € 5.

Hoe bestel ik een restaurantarrangment/verrassingslunch?
Nadat u het aantal tickets voor een voorstelling of concert heeft aangegeven, ziet u automatisch de mogelijkheid om een arrangement bij te bestellen. Indien deze optie niet zichtbaar is, is er op deze dag geen arrangement te bestellen of is restaurant Lucebert volgeboekt. De website berekent geen kosten, u betaalt het arrangement op de avond zelf bij Lucebert.

Hoe word ik partner of vriend?
Juist in deze turbulente tijd heeft Theaters Tilburg partners nodig die ons een warm hart toedragen en onze doelstellingen ondersteunen. Heeft u interesse? Klik hier voor meer uitleg over het partnerschap of de Vereniging Vrienden van Theaters Tilburg.

Hoe kan ik inloggen?
Vul uw e-mailadres en wachtwoord in bij 'Inloggen' rechtsboven op onze homepage. Wanneer u nog geen account heeft, dan dient u eerst een account aan te maken. Klik hiervoor op de button ‘Registreren’.

Hoe weet ik dat mijn bestelling gelukt is?
Als u een bevestigingsscherm heeft gezien en een bevestigingsmail heeft ontvangen dan kunt u ervan uitgaan dat uw bestelling gelukt is.

Ik wil mijn bestelling in mijn winkelmandje wijzigen
In uw winkelmandje kunt u eenvoudig het aantal tickets wijzigen. Wilt u een voorstelling of concert verwijderen, klik dan op het kruisje. Let op: u bent dan wel de stoelkeuze kwijt voor de reeds bestelde voorstellingen.

Kan ik zelf stoelen kiezen?
Ja, voor de meeste voorstellingen in de schouwburg en concertzaal kunt u zelf uw stoelen kiezen door op de button ‘Zelf stoelen selecteren’ te klikken. Indien u ons systeem de beste plaatsen wilt laten kiezen, klikt u op de button ‘Best beschikbare stoelen’. In de studiozaal en enkele concerten in de concertzaal hanteren wij 'vrije zit'. Hier is geen stoelkeuze mogelijk. Op deze manier garanderen wij een prettige zaalverdeling voor zowel de artiest als onze gasten.

Waar kan ik de zaalplattegrond van de schouwburg en de concertzaal bekijken? 
U kunt de zaalplattegrond van de schouwburg en de concertzaal terugvinden op deze pagina. De plattegrond van de studio is niet terug te vinden op onze website, omdat deze zaal een flexibele stoelindeling kent. 

Ik krijg een foutcode als ik probeer te bestellen
Probeert u het éénmaal opnieuw, soms is het namelijk een tijdelijk probleem. Mocht u nog steeds niet kunnen bestellen neemt u dan contact op met InfoService & Tickets: 013 543 22 20

let op Als u probeert te bestellen voor het nieuwe seizoen voordat de kaartverkoop is begonnen, krijgt u na inloggen de mededeling vanaf wanneer u wél kunt bestellen. Probeert u het op of na deze datum nog een keer.

Ik wil graag contant betalen, kan dat?
Dit is mogelijk indien u uw bestelling doet via het schriftelijke bestelformulier of indien u telefonisch reserveert. U ontvangt binnen vier weken na uw bestelling een factuur en heeft vervolgens twee weken de tijd om het totaalbedrag contant aan de balie te voldoen. Let op de speciale openingstijden van InfoService & Tickets tijdens de zomer.

Ik wil betalen met een cadeaubon, kan dat?
Met de nationale PODIUM Cadeaukaart kunt u zowel aan de kassa als online betalen. Met de Theaters Tilburg cadeaubon kan dit alleen aan de balie.

Wilt u rolstoelplaatsen reserveren? 
Neem dan contact op met InfoService & Tickets via 013 543 22 20.

Toegankelijkheid van de website

De website loopt vast, wat nu?
Sluit uw browser en open de website opnieuw. Het kan een tijdelijk probleem zijn. Als het een blijvend probleem is, neem dan contact op met InfoService & Tickets via 013 543 22 20. Tijdens de voorverkoop kan het zijn dat u in een wachtrij terecht komt. Dit betekent dat er op dat moment veel gasten op onze website zijn. Houdt dan uw browser juist geopend, zo houdt u uw plek in de wachtrij en komt u vanzelf op de website terecht.

Hoe vind ik snel iets op de site?
Via ‘Zoek in agenda’ kunt u voorstellingen zoeken op genre, datum, zaal of via onze tips. Vervolgens krijgt u, naargelang uw keuze, een overzicht van alle voorstellingen en concerten die in Theaters Tilburg te zien zijn. Als u doorklikt komt u op de voorstellingspagina met achtergrondinformatie met daarbij vaak beeld- of geluidsfragmenten, alle speeldata en toegangsprijzen. Natuurlijk kunt u ook in de zoekbalk een woord ingeven.

Ik kan de tekst niet lezen, de letters zijn te klein
Als u met Internet Explorer of Mozilla Firefox de site bekijkt, kunt u het lettertype vergroten/verkleinen door de ctrl-toets ingedrukt te houden en tegelijkertijd met uw muiswieltje te scrollen. Bij Mozilla Firefox kan dit tevens door de ctrl-toets ingedrukt te houden en tegelijkertijd op de + of - toets te drukken. 

1718_aanmelden_nieuwsbrief
1617_volg_ons_facebook
1617_volg_ons_twitter
1617_virtuele_rondleiding